Driftsmeldinger
- gunnberlottespjotv
- 9. okt. 2024
- 2 min lesing
Oppdatert: 15. mai
15.05.2025 kl. 07.45
Feil med betaling på bankterminal er rettet
Feil med betalingsterminal
14.05.2025 - 14.35
Vi har mottatt melding fra Nets om at det har en feil i sine systemer. Feilen vil bli forsøkt rettet 15.05.2025 mellom kl. 05.00-07.00. Ved fortsatt feil forsøk å restart terminalen.
Vi oppdaterer fortløpende.
Vi beklager de ulemper dette medfører for våre kunder.
14.05.2025 - kl. 11.50
Nets har meldt om vedlikehold i dag 14.05.2025.
Det ser ut som dette har ført til at våre kunder for tiden har problemer med å gjennomføre betalinger på terminalene.
Vi avventer tilbakemelding på våre henvendelser til Nets.
14.05.2025 - kl. 11.50
25.02.2025 kl. 11.00
✅ Alle systemer skal nå fungere som normalt og vi har ingen kjente feil.
24.02.2025
❌ Vi opplever tidvis nedetid på Min side og kortløs adgang. Vi overvåker situasjonen nøye og satser på snarlig stabilitet igjen.
18.02. 2025 ✅Ingen kjente feil
12.02.2025
Kl. 09.55
Alle systemer fungerer som normalt igjen
Kl 09.50
Vi opplever tidvis bortfall av nettkobling.
Vi overvåker situasjonen og håper saken løser seg raskt
Oppdatering 11.02.2025
Grunnet feil hos vår leverandør opplevde vi dessverre nedetid på våre produkter og tjenester i går ettermiddag .
Dette påvirket også våre egne systemer, slik at vi ikke fikk varslet alle på en god måte.
Vi beklager dette og ulempene dette medførte. Vi oppfordrer alle til å også følge med på sosiale medier for informasjon ved slike hendelser.
Mvh Xakt AS
------
Varslingstidspunkt: 10.02.2025 Kl. 19.00
Da er nettet opp igjen og alle våre tjenester skal fungere igjen.
Varslingstidspunkt: 10.02.2025 Kl. 16.40
Det er Global Connect i Trondheim som har problemer for tiden
Varslingstidspunkt: 10.02.2025 Kl. 14.00
Vi opplever fortiden problemer med nettilkobling. Vi overvåker situasjonen og legger ut ny beskjed når vi har ny informasjon om saken.
Vi beklager de problemene dette medfører fra våre kunder
Comments